Yes! We're back!

11 juli 2022 - Sydney, Australië

Na 15 jaar zijn we weer terug en dit keer ook met Sven.
Fantastisch!

Gisteren om 09.30 vertrokken uit Houten naar Düsseldorf airport.  Soepele rit maar op de luchthaven lange rijen. Toch mooi op tijd het vliegtuig in maar de vlucht kreeg helaas vertraging. Daardoor slechts 30 minuten overstap tijd op Dubai.....
Dat was niet echt ontspannen maar de vlucht zelf wel en uiteindelijk hadden we bijna een uur om over te stappen.  Dat was ruim voldoende.
Daarna een lange maar relaxte vlucht naar Sydney waar we voor 22.00 lokale tijd aankwamen. (Voor de 4e x al beseften we ons toen eigenlijk pas.) Vervolgens Taxi naar hotelletje en de eerste VB (Victoria Bitter) genuttigd en allemaal heerlijk geslapen.  Wakker van de wekker en gelopen naar station in de buurt om de trein naar de City te nemen. Uitgestapt bij Circuilar Quay.... Zo mooi om het weer te zien! Echt geweldig.  The Harbour Bridge en Oprah House zijn zo indrukwekkend. En de gezichten van de kinderen...wauw! Onbetaalbaar.
Vervolgens naar ons YHA hostel in the Rocks.  Zo'n mooie leuke oude wijk, geweldig.
Kamer nog niet klaar maar tassen gedropt en vervolgens de stad in.
Echt heel tof. Geluk met het weer want het was droog en de temperatuur is prima.  Het was geweldig om met de kinderen hier te lopen waar we zo veel herinneringen hebben. En al die gebouwen en straten weer zien waar we toen hebben gewerkt.  Echt heel tof.
Het voelt echt zo fijn om hier weer te zijn!
Nu even chillen in ons kamertje en zo op pad om te eten. En voor Rianne en mij ook een heerlijke Tooheys of VB van de tap.

1. Oom Al:
    11 juli 2022
    Jaaaa.....dat is een heel apart fijn gevoel, dat "" Thuiskomen Gevoel ", dat heb ik ook altijd als ik weer in Canada kom. Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie
    ( weer ) avontuurlijke vakantie ! Geniet !!!
  2. Dirk en Hannie:
    11 juli 2022
    Wat een reis....Ziet er prachtig uit! mooie foto's.. heel blije gezichten..... Koen nog een beetje slaperig?
    xxx
  3. Ida en jan:
    11 juli 2022
    Wat heerlijk dat alles goed gegaan is, en dat het ook zo fijn is om het de kinderen allemaal te laten zien. ZO GENIET JE DUBBEL. . Heerlijk om opdeze manier met jullie mee te reizen. Fijne reis verder en .......geniet, Liefs uit Driebergen.
  4. Jantien:
    De eerste 17.187 km zitten er al weer op😉 super gaaf 😘
  5. Doreth:
    12 juli 2022
    Supertof om dit zo met elkaar te delen, al die herinneringen en nieuwe belevenissen.
    Mooi om te zien die 4 blije koppies.
  6. Ineke Veldhuizen:
    12 juli 2022
    wat leuk dat jullie zoveel herkennen en dat Ilse en Sven hier van genieten en mooie en leuke foto`s. Genieten jullie nog maar lekker. Groetjes
  7. Inge:
    14 juli 2022
    Super leuk Koen om je vakantie zo te volgen! en wat gaaf dat je een walvis hebt gespot!! Geniet en veel plezier nog! Groetjes Inge