Gaat het dan echt gebeuren?

26 juni 2022 - Houten, Nederland

Het plan was om na onze Sr Lanka reis van 2017 in 2020 weer Down Under te gaan. Dit keer ook met Sven erbij :).
Corona gooide echter roet in het eten en ook op dit moment, 2 weken voor vertrek, is het nog steeds een beetje spannend vind ik. De besmettingen stijgen namelijk weer.

Begin van dit jaar hebben we, ondanks dat Oz, nog "op slot" was, de stoute schoenen aangetrokken en hebben we onze tickets geboekt. Zaterdag 9 juli van Düsseldorf, via Dubai naar ons geliefde Sydney! Inmiddels is het slot eraf!
De weken en maanden erna is ons reisplan diverse malen veranderd maar het staat nu vast; Een paar dagen Sydney; een binnenlandse vlucht naar Alice en daar ruim een week een camper in de Outback om via Darwin via Brisbane naar McKay te vliegen. Daar met de auto naar het noorden om via Cairns weer te vertrekken.
In de Outback natuurlijk naar Uluru, Kings Canyon en Kakadu. In het noorden onder meer naar het Great Barrier Reef en Daintree! En nog veel meer!
Jammer om te zien wat we allemaal niet kunnen doen en zien maar we focussen nu op de dingen die we wel gaan doen. We hebben nu eenmaal beperkt de tijd en we gaan er van genieten!
Ook nemen we een beetje as van Pa mee om op een paar door hem geliefde plekken uit te strooien. Extra bijzonder dus.

1. Dirk en Hannie:
    26 juni 2022
    Leuk dat jullie weer een reisblogbij gaan houden,ook verhalen van Ilse en Sven erin?.xx Hannie
  2. Dirk de Wit:
    26 juni 2022
    Prachtige reis! Fijn om jullie via deze log te kunnen volgen en mee te kijken naar de mooie plekken die jullie willen gaan bezoeken. Geniet vooral ook van de voorbereidingen.
  3. Ida en jan:
    Lieve allemaal
    Ik hoop dat jullie een geweldige reis hebben en via deze reisblog veel van jullie te horen, zeker in dit geval i.v.m. de as van pa, maar ook weer heel mooi. Heel veel liefs en een onvergetelijke vakantie, en hoop dat jullie ons ook niet ergeren.Dikke kus.
  4. Ida en jan:
    26 juni 2022
    Sorry niet ergeren, maar vergeten
  5. Corné:
    6 juli 2022
    Wat staat jullie een fantastische reis te wachten!
    Heel erg gaaf.
    Stiekem ben ik natuurlijk ook erg jaloers.

Ik wens jullie samen een heel mooi avontuur. Leuk dat ik jullie reis mag volgen.

Geniet er van!
    Dikke kus, Corné (collega van Koen)
  6. Remco:
    7 juli 2022
    Succes met de laatste voorbereidingen voor deze reis.
    Ik ga jullie met plezier volgen!
  7. Olaf O.:
    8 juli 2022
    Fijne vakantie en geniet ervan!
  8. Inge:
    8 juli 2022
    Wat een avontuur! We wensen jullie de tijd van je leven toe. Geniet ervan en van elkaar❤️