Until next time Oz! We'll be back!

4 augustus 2022 - The Gemfields, Australië

En daar zitten we dan. In het vliegtuig van Cairns naar Melbourne, een vlucht van ruim 3 uur.Daar een paar uur wachten en dan 13 uur vliegen naar Dubai. Daar nog langer wachten en nog 6 uur vliegen naar Düsseldorf.

Klinkt als een hele reis en dat is het ook:).

Maar het is/was zeker de moeite waard geweest!

Wat was het fantastisch om hier (weer) met elkaar te zijn. Soms een "trip down memory lane" en vooral weer heel veel nieuws gezien. Maar boven alles weer een geweldig avontuur met elkaar beleefd on dit bijzondere land.

Oz! Het was weer geweldig. Tot de volgende keer want we komen zeker weer terug!

1. Olaf O.:
    Goeie reis terug!
  2. Ineke Veldhuizen:
    Dat wordt afkicken hier na een onvergetelijke reis voor jullie en wel vijf koffers vol met herinneringen tot spoedig en een voorspoedige reis huiswaarts top up.
  3. Ida en jan:
    4 augustus 2022
    Het zit er weer op. Wat een geweldige reis was dit. We gaan het nu allemaal horen uit jullie eigen mond.
    En een goeie e veilige reis terug. Liefs
  4. Remco:
    4 augustus 2022
    Goede reis terug, met een koffer vol mooie herinneringen.