Whitsunday Islands 24 juli 2022

24 juli 2022 - Airlie Beach, Australië

Vandaag met een katamaran vanaf Airlie Beach naar de Whitsundays gevaren..

Zo mooi!

Azuurhelder water en groene eilanden met witte stranden. In een mooie baai voor anker gegaan en gesnorkeld.

We zagen mooie gekleurde vissen en koraal maar het hoogtepunt was de zeeschildpad die langskwam!

Terug op de boot en richting Whiteheaven Beach, volgens TripAdvisor het allermooiste strand ter wereld. Vooral vanwege het onwijs fijne zand dat daar ligt.

Daar even gechilled alvorens verder te zeilen en te bbq 'en op de boot.

En toen zagen we een walvis. Met een klein jong!

Super gaaf weer!

Morgen verlaten we Airlie Beach helaas alweer en gaan we naar Magnetic Island. Zin in!

1. Marijke:
    24 juli 2022
    Hey Koen en familie! Leuk om jullie reis te volgen. Heb ook goeie herinneringen aan een boottochtje naar de whitsundays. Snorkelen, springende walvissen en inderdaad prachtig strand. Ons is toen verteld (of wijsgemaakt hahaha) dat de Pirats of the Caribbean daar werd opgenomen. Heel veel plezier met jullie reis. Ik blijf lezen!
  2. Ida en jan:
    24 juli 2022
    Wat een verschrikkelijk mooi wit strand, geweldig. Geweldig dat zeilen op dat blauwe water wat is de wereld toch mooi. Ook op boffen dat jullie dat schildpad zagen.Geniet verder, zodat wij ook mee kunnen genieten met jullie reis. LIEFS UIT DRIEBERGEN.