Sydney...het was weer fantastisch!

13 juli 2022 - Sydney, Australië

Helaas alweer onze laatste avond in Sydney achter de rug. Zo hopelijk lekker slapen en morgen naar Alice Springs om vanaf daar met de camper verder te reizen. Zin in maar jammer om deze geweldige stad te verlaten.
We hebben prachtige dagen gehad en heel veel gelopen en gezien. Vandaag meer dan 20 kilometer.  Vandaag vooral door de stad gelopen en onze oude pubs en appartement opgezocht.  Heel erg gaaf. Op een bankje in The Botanical Gardena een broodje gesmeerd met uitzicht op The Bridge en het Opera House.  Daarna met de Ferry naar Manly Beach.  Dat is ook zo'n mooie plek! Maar het mooiste blijft het terugkomen in de haven,, naar Cicuilar Quay. De brug en het opera House zijn iedere keer weer anders, zo mooi. Net wezen eten in China Town.

Gisteren hebben we de mooie wandeling van Coogee naar Bondi Beach gemaakt.  Heel erg mooi! De zee, de rotsen, de bomen en de huizen. Aangekomen bij Bondi zagen we een walvis!
Dit naast de vele Kakatoos, Ibissen en Rainbow Lorrekiets die we al veel hebben gezien! Trouwens we hebben  ook al 2 Kookaburra's gezien!
En dat alles in deze wereldstad.
Morgen op naar een volgend avontuur maar hier komen we zeker weer terug!

1. Dirk en Hannie:
    13 juli 2022
    Hoe fijn om al die mooie plekken (en herinneringen) te kunnen delen met Ilse en Sven.
    Zo te zien en te lezen is het eerste deel van jullie reis meer dan geslaagd!
    Goede reis naar het zeer bijzondere Alice.
  2. Ida en jan:
    13 juli 2022
    Lieve schatten.Wat heerlijk dat jullie zo genieten van alles wat je ziet. nogmaals ook voor Ilse en Sven. Wensen jullie een veilige reis naar het volgende traject en hopen daarna weer op zo'n heerlijk reisverslag. Ga door met genieten, en ik ga nu al die beesten die je noemde opzoeken op het internet, want twee zeggen me niets. HEEL VEEL LIEFS.
  3. Fien:
    13 juli 2022
    Zo dat ziet er weer prachtig uit allemaal, geniet en heb veel plezier.