Port Douglas

2 augustus 2022 - Port Douglas, Australië

Zo, daar zitten we dan. Voor ons leuke huisje in Port Douglas. De laatste bestemming van dit fantastische avontuur helaas.

Cape Tribulation was geweldig. De stranden in combinatie met het regenwoud is zo mooi. En we hebben de foto van Pa en mij nagemaakt :).

En een verfrissende duik genomen in een mooi Swimminghole waar geen Crocs zaten. Midden in de jungle. Heerlijk was dat.

S-avobds nog een "nightwalk " door de jungle gedaan waar we vooral veel grote spinnen en grote kikkers zagen. En een mooie zwarte boomslang!

Gisteren via een tussenstop in Mosmann Gorge, waar we nog een mooie wandeling deden, hier in Pprt Douglas aangekomen.

Dit is de meest bereikbare bestemming van Tropical North Queensland en is een super gezellig stadje met veel leuke winkeltjes en restaurants en pubs. En een heel mooi Saltie vrij strand.

Het complex waar we zitten wordt door een Nederlands stel gerund. We hebben van hen een mooier huisje gekegen dan we hadden geboekt omdat ze het zo leuk vonden dat er Nederlanders kwamen. Heel tof! En heel fijn! Even lekker 2 dagen bijkomen voor we weer naar huis moeten.

1. Dirk en Hannie:
    2 augustus 2022
    Beeldschone plaatjes weer. Fijn om nog even een paar dagen "rustig" afscheid van Down Under te kunnen nemen. Leuk huisje ook.💕
  2. Doreth:
    Wat heerlijk allemaal.
    Het zal niet meevallen straks weer in het vliegtuig naar NL te stappen al vinden wij het wel fijn jullie weer te zien zondag en alle verhalen uitgebreid te horen. Geniet van de laatste daagjes daar. Dikke X
  3. Fien:
    2 augustus 2022
    Veel plezier nog even en rust nog even lekker uit 😴☀️☀️
  4. Ida en jan:
    2 augustus 2022
    WAT hebben jullie toch veel gezien en gedaan. Maar tijd vliegt voorbij, het zit er weer op. Ongelooflijk, voor jullie niet leuk voor ons wel. Heerlijk om jullie straks weer te zien, e de verhalen te horen. Lieve schatten, een hele goeie en veilige reis naar huis.Dikke kus,!, , ,
  5. Oom Al:
    3 augustus 2022
    Bij deze wil ik jullie een heel goede terugreis wensen, en nog bedanken voor het mooie reisverslag, dit heeft bij mij, niet alleen jaloezie opgewekt, maar toch ook een beetje een vakantie gevoel, wat er voor mij dit jaar niet in zit.
    Dit is in ieder geval weer een vakantie voor jullie geweest, om nooit te vergeten